+359 897 967 065

Махала Ряката

На около час път пеша от село Мостово се намира махала Ряката. Пътят дотам минава през долината на река Сушица разкривайки навероятни пейзажи и сиращи дъха гледки.

Тръгва се от църквата в началото на селото, добре е да сте подготвени със стабилни обувки тъй като терена е доста каменист. Освен това реката е доста пълноводна през пролетта и есента . На няколко места пътят пресича реката и се налага да се гази във водата.  Ако реката е по-пълноводна, преминаването с лек автомобил е трудно, но за джип няма проблем. Терена е равен и скоро се достига до разклонение на дясно. Този път води до Караджов  Камък и Кръстова гора. За махалата се продължава направо и след десетина минути се стига до Ловна хижа, където можете да отдъхнете и да напълните вода.

На няколко места се срещат червени табели, които указват посоката. В началото на махалата, пътят се разделя на две - наляво се продължава за Белинташ, а надясно - за Хайдукташ и Караджов камък.

В горния край на махалата има пътека която води до скали с наковани маршрути за катерачи, която след това продължава към Белинташ.